Pentru a veni in sprijinul celor care au probleme cu conceperea unei lucari de disertatie, am postat mai jos cuprinsul lucrarii pe care am sustinut-o cu brio in cadrul masteratului de Stategii si Politici de Marketing din cadrul Universitatii Babes Bolyai, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor.

Sper sa va fie de ajutor, iar daca aveti intrebari referitoare la structura, continut si nu numai, nu ezitati sa ne scrieti.😉

*nota- compania X reprezinta o companie de softuri a carui nume nu pot sa-l divulg.

… The time has come to become prosperous..😉


Cuprins:

Lista tabelelor

Lista figurilor

Argument

Capitolul I. PREZENTAREA SOCIETĂȚII………………………………………………………………………..

1.1. Profilul societății și descrierea obiectului de activitate……………………………………..

1.2. Structura și organizarea societății…………………………………………………………………..

1.3. Misiunea și valorile companiei…………………………………………………………………………

Capitolul II.POLITICILE ȘI STRATEGIILE DE MARKETING UTILIZATE DE X………………..

2.1. Formularea obiectivelor, a strategiilor și tacticilor de marketing………………………..

2.2. Raportul dintre strategia de piață și politica de marketing……………………………………

2.3. Politici si strategii de produs…………………………………………………………………………….

2.3.1.Obiectivele politicii de produs și strategii de produs…………………………………

2.3.2. Clasificarea produselor X…………………………………………………………

2.4. Politici și strategii de preț………………………………………………………………………………….

2.4.1. Obiectivele politicii de preț și strategiile de preț……………………………………

2.5. Politici și strategii de distribuție??……………………………………………………………………..

2.5.1. Piața produselor IT și mediul concurențial……………………………………………..

2.6. Obiectivele politicii de distribuție  și strategii de distribuție…………………………………..

2.7. Politici și strategii de promovare……………………………………………………………………….

2.7.1. Politici și strategii de promovare…………………………………………………………

2.7.2. Simbolul și sigla – elemente ale brandului corporativ……………………………..

2.8. Strategii de resurse umane la X…………………………………………………………..

2.9. Strategii de responsabilitate corporative la compania X …………………………………………….

Capitolul III. CONCLUZII FINALE ȘI PROPUNERI……………………………………………………….

Referinte bibliografice

Bibliografie

Anexe

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s