My Space a lansat un nou aspect elegant pe 27 octombrie, care pune accent pe divertisment si celebritati, mai degraba decat pe prieteni

Posted: 28 Octombrie 2010 in Stiri/News
Etichete:, , , , , ,

Numerele spun povestea MySpace. Vizitatorii au scazut cu 20% ub ultimii doi ani, iar compania a pierdut aproximativ 100 milioane de dolari pe an, potrivit declaratiilor companiei.

Pe 27 octombrie, MySpace a lansat un „remake dramatic”. Dupa ce ani de zile si-a umplut paginile cu anunturi, acum MySpace si-a revizuit strategia, sperand ca astfek sa-i atraga inapoi pe cei care au parasit MySpace in favoarea Facebook (reteaua de top in SUA) sau a altor site-uri de socializare. In septembrie, Facebook a atras 148 milioane de vizitatori, iar MySpace doar 58 milioane.

Reproiectarea este un ultim efort de a pastra New Corp ( care a platit peste 580 milioane de dolari pentru a dobandi site-ul social in 2005).

Chiar daca redesign-ul poate opri sangerarea financiara, MySpace trebuie inca sa aduca inapoi cele mai efemere active: sentimentul de apartinere la ceva cool, la moda. Masele online se misca repede si nimeni nu a reusit pana acum sa transforme cursul unei afaceri online in cadere libera. (A se vedea: Yahoo! AOL, MSN si Digg , ultimul anuntand pe 26 octombrie ca va concedia 37% din personalul sau).

Analistii spun ca News Corp nu a fost naiva cumparand MySpace, dar a fost naiva pentru ca nu a vandut-o mai devreme!

Sursa: businessweek.com

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s