Este brandul tau suficient de SEXY pentu social media?

Ei bine, raspunsul il primim de la cei de la Logica, care spun ca “Brandul nu trebuie sa fie sexy, dar marketingul online da.Un mesaj bun vinde!(Totusi, daca un produs lasa de dorit, nimic altceva nu mai conteaza :P)”.

Studiu de caz: Impactul pe care l-a avut personajul de la Knorr, Salty pe Youtube

  • 500 000 numarul de vizualizari pe care l-a avut personajul Salty pe Youtube
  • 8 000  de prieteni pe Facebook (deci concluzia ar fi ca un mesaj bun vinde chiar daca produsul nu este chiar asa de „sexy”)

Cum?

  • personaje interesante, placute!

Poate social media sa contribuie la cresterea succesul afacerii tale?

Pasul 1. Dati companiei o fata! Este important ca brandul sa fie uman, aproape de oameni. Va dau exemplu gelul de dus pentru barbati „Old pice” care si-a umanizat fata printr-un barbat aratos, deoarece targhetul campaniei au fost femeile, deoarece ele fac cumparaturile de cele mai multe ori. Video-ul  a ajuns la 22,730,790 de vizualizari pe Youtube, dintre care 12 milioane numai in prima luna.

..hmmm…ce ziceti fetelor?:) voi ati cumpara?:P

Un alt exemplu: Mixerul, care cu siguranta nu este un produs sexy si interesant

  • 9,192,544 de vizionari pe Youtube pentru clipul „Will it Blend”, in care apare insusi CEO-ul Blendtec, Tom Dickson. Acesta a reusit sa dea companiei o fata umana, iar acest lucru a dus la cresterea vanzarilor cu 700% in 4 ani.

…si totusi.. imi pare rau de iPad-ul distrus😦

Concluzia este ca TOTUL sta in mesajul pe care il transmiti si modul in care o faci!😉

Pasul 2. Angajamentul.Foloseste canalele pe care le folosesc si clientii tai, fie ca este vorba despre site-urile de muzica(radiouri, televiziuni online etc), Wiki, Programe live audio si video, poze (flickr), social bookmarks (Digg, Stumble) si multe altele, deoarece CONVERSATIA -este arta de a asculta.A asculta si a da mai departe si altora, de a share-ui.

construieste incredere

asculta

construieste loialitate

Totusi, este important sa creezi o comunicare intre brandul tau si clienti..nu trebuie sa ai un monolog.

Foarte important este sa postezi lucruri noi ocazional, sa urmaresti oamenii inapoi („follow them back”) si nu in ultimul rand sa raspunzi la intrebari, deoarece, spre exeplu Twitter poate fi o ustensila foarte importanta in Customer Service.

Concluziile sunt ca…importanta social media pentru un business( afacere de orice tip) consta in stabilirea unei legaturi de ambele parti, interactiune cu clientii si mai mult decat atunci sa ajungi sa faci parte din reteaua de cunostinte a clientilor tai, folosind totodata nume reale si poze adevarate, deoarece dupa cum am scris si mai sus, este important sa dam companiei noastre o fata umana, sa aratam oamenii care fac parte din ea. Spor la treaba!😉

Pasul 3. Deveniti prieteni! Fa oamenii sa-ti urmareasca miscarile online si nu numai. (Get them to follow you!), astfel castigi interactiune directa cu acestia. Nu uita!este important sa postezi informatii relevante pentru ei!!

Ghiciti ce ?@! 5.7 milioane de followers are Presedintele Obama pe Twitter?!>@ …nu e de mirare ca a reusit sa castige alegerile! Succes si voua!

Pasul 4.Invata din reteaua ta! Cine este clientul tau, ce ii place, ce si-ar dori,trenduri, conversatii, influenta, sentimente, retele, concurenti  …si multe astfel de detalii daca esti atent la cei cu care interactionezi😉 Analizeaza!Analizeaza!Analizeaza!

Deci…social media inseamna:

  • Marketing
  • Vanzari
  • Service
  • Relationare/Interactiune
  • Cunoastere
  • Sexy
  • Acum
  • Strategie

Social Media esti TU!!!

REGULA NR.1!!! Cheia succesului este sa-ti cunosti clientul! Invata sa folosesti social media (retelele de socializare) pentru a-ti construi relatiile cu acestia!

Cu toate acestea fiind zise, va doresc spor la treaba!😉



Comentarii
  1. cri spune:

    as cumpara gelul de dush :)…vine la pachet cu altceva😛 ?…

  2. :)))… in niciun caz cu pachetelul de muschi din video:))..desi ne-am cam dori:P

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s