Ministerul Dezvoltării va promova România pe Facebook

Posted: 3 Noiembrie 2010 in Stiri/News
Etichete:, , , , , ,

Brandul turistic al României a fost declarat original de Oficiul Internaţional pentru Invenţii şi Mărci (OHIM) şi de instituţia similară din România

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, vrea să promoveze imaginea României şi să crească numărul de turişti cu ajutorul reţelei de socializare Facebook. „Am discutat cu reprezentanţii Facebook şi am decis, şi la recomandarea specialiştilor spanioli care au creat brandul turistic al ţării noastre, să promovăm România pe Facebook, cea mai importantă platformă socială de media din lume, în condiţiile în care canalele new media au devenit din ce în ce mai accesate faţă de media tradiţională”, a spus marţi Elena Udrea, în cadrul conferinţei comune cu vicepreşedintele Facebook, Blake Chandlee.

Reprezentanţii Facebook urmează să îşi ofere serviciile, în mod gratuit, pentru elaborarea strategiei campaniei de promovare care va fi finalizată în decembrie. În plus, tot gratuit, angajaţi ai ministerului şi reprezentanţi ai industriei de turism din România vor fi instruiţi de specialişti ai platformei de socializare, pentru a învăţa să promoveze destinaţiile turistice pe internet.

Bugetul proiectului, încă necunoscut

Campania de promovare va demara în februarie, cel mai târziu începutul lunii martie. Udrea a menţionat că nu au fost discutate deocamdată amănunte privind bugetul proiectului şi nici dacă banii vor veni de la bugetul ministerului sau din alte surse. În schimb, ministrul a anunţat că rezultatele studiului vor fi măsurate în număr de turişti care au făcut rezervare în structuri de cazare din România în urma campaniei. „De exemplu, pe Facebook ar putea fi pus un banner ce promovează turismul balnear, de unde printr-un click ajungi într-un portal de unde se pot face rezervări la hoteluri din staţiunile balneare”, au explicat pentru gândul reprezentanţi din Ministerul Turismului. După ce a felicitat-o pentru iniţiativă, reprezentantul Facebook, Blake Chandlee, a declarat că este prima oară când platforma de socializare colaborează, la nivel internaţional, cu un minister, într-o fază atât de timpurie a elaborării unei strategii turistice. „Lucrăm cu multe organizaţii şi instituţii turistice din toată lumea. Este pentru prima oară când putem colabora cu o instituţie, minister, într-o fază atât de timpurie a elaborării unei strategii turistice”, a spus Chandlee. El a spus că şi Spania sau state din Asia au apelat la promovarea turismului lor pe Facebook.

REŢEA Elena Udrea şi cei 5.500 de prieteni pe Facebook

„Am 5.500 de prieteni virtuali pe Facebook şi nu vreau să mă opresc aici”, a scris marţi pe blogul său personal Elena Udrea. Ea mărturiseşte că de curând a văzut un film, care rulează în cinematografe şi pe care îl recomandă, despre cei care au construit portalul de socializare – The Social Network. Anunţul a fost postat la câteva ore după conferinţa în care a anunţat că imaginea României va fi promovată pe Facebook, despre care spune că este cel mai de succes site de socializare, cu peste 500 de milioane de utilizatori în lume.

Citeste intreaga stire aici

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s