Romanii au baut doua milioane de cafele Starbucks, anul trecut

Posted: 11 Noiembrie 2010 in Stiri/News
Etichete:, , , , ,

Prezent in peisajul romanesc din 2007, Starbucks a marcat, recent, 40 de ani de existenta, timp in care s-a asigurat ca devine unul dintre cele mai mari branduri globale.Vanzarile Starbucks in cele opt cafenele deschise pe teritoriul Romaniei n-o duc rau deloc, iar din punct de vedere al comportamentului de consum, romanii sunt mari bautori de espresso, dar si cum se implica Starbucks in comunitatile in care activeaza.

Inca de la inceput, Starbucks a fost o companie aparte. O companie care a inspirat si hranit spiritul uman; dedicata servirii celei mai bune cafele, crearii unei experiente deosebite cu produsul si un loc de munca de invidiat. Ceea ce oferim noi consumatorilor este unic: cafea exceptionala, parteneri profesionisti si pasionati si produse inovative livrate intr-un mediu primitor. Toate acestea contribuie la conturarea experientei Starbucks, si numai mentinand focusul pe aceasta experienta complete ne vom pastra locul special in vietile consumatorilor nostri.

Scopul nostru este sa fim acolo unde clientii nostri isi doresc sa fim.Fiecare cafenea pe care o avem oriunde in lume este personalizata potrivit guideline-urilor si particularitatilor locale. In aceste spatii, cream o „casa departe de casa” foarte prietenoasa, un asa-zis „al treilea spatiu” intre casa si locul de munca sau facultate. Este vorba despre o oaza unde oaspetii nostril se pot odihni, pot asculta muzica sau se pot intalni cu prietenii. Oferim o experienta unica, exclusiva, numita „Experienta Starbucks.”

Avem in prezent opt cafenele in Bucuresti, Cluj si Timisoara si vom continua sa deschidem locatii acolo unde oamenii isi doresc si se asteapta sa fim. Dupa lansarea in Sun Plaza a celei mai recent lansate locatii in 2010, suntem gata si de o renovare si relocare a unei alte locatii in Bucuresti. Reconstruim locatia Starbucks din Bucuresti Mall, care se va deschide pe o alta latura a aceluiasi mall, oferindu-le consumatorilor nostri experienta deosebita Starbucks. Cafenea noua, design nou, spatiu mai mare, doua etaje, toate vor contribui la intarirea legendarei experiente Starbucks.

Cafenelele Starbucks sunt gandite sa se integreze din punct de vedere architectural in peisajul urban local, reflecta valori umane si cultura locala. De aceea, ambianta Starbucks inlesneste conversatiile la o cafea, acele momente in care oamenii stabilesc o conexiune emotionala, atat de rare in lumea agitata in care traim.

Starbucks a fost fondata in baza unor principii etice. Starbucks Shared Planet este modul in care ne exprimam angajamentul de a cumpara cafea la cele mai inalte standarde de calitate, din surse sigure si recoltata conform cu normele de siguranta si etice, ca si angajamentul de a reduce impactul activitatii noastre asupra mediului inconjurator si a lupta impotriva schimbarilor climatice si a ajuta comunitatile din care facem parte. Avem un adevarat istoric de actiuni in acest sens si obiective ambitioase pana in 2015 si raportam rezultatele actiunilor noastre in permanent.

Inca din 1990 am dezvoltat si implementat un program de pionierat in industrie pentru cafeaua cultivata si produsa etic – Fair Trade Certified. Ca parte din acest program de peste zece ani Starbucks cultivă, prăjește și creează cafea Fair Trade Certified, devenind acum cel mai mare cumparator din lume de cafea Fair Trade Certified. Incepand cu 2010 servim exclusiv cafea certificata in EMEA, adica peste 300.000 de cani de cafea zilnic.

Protejam mediul inconjurator in mod constant, prin reducerea consumului de apa si energie in cafenelele noastre si colaboram cu organizatia Conservation International pentru a contracara schimbarile climatice in comunitatile producatoare de cafea. In acelasi timp, Starbucks este dedicat in a se revansa fata de comunitatile in care activeaza, nu doar prin actiuni punctual in cafenele, ci prin initiative nationale. Una dintre acestea s-a intamplat chiar in Romania: „Let’s do it, Romania!”

Citeste in intregime interviul cu Eleftheria Kallitsa (Retail Promotions Manager, Marinopoulos Coffee Company, An Authorized Licensee of Starbucks Coffee International) pe Smark.ro

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s