Kraft Romania: Obiectivul este de reintoarcere la nivelul din 2008

Posted: 12 Noiembrie 2010 in Stiri/News
Etichete:, ,

Anii 2007 – 2008 au fost printre cei mai buni, din punct de vedere al consumului, potrivit oficialilor Kraft Foods din Romania, care au declarat ca principalul obiectiv este acela de reintoarcere, pe termen mediu, la nivelul inregistrat inainte de inceperea crizei.

„Consumul a scazut pe toate categoriile de produse de la debutul crizei economice, insa asteptarile noastre sunt pozitive. Pe termen mediu, obiectivul nostru in ceea ce priveste piata si, implicit, a trendul de consum, este de revenire la acelasi nivel din perioada 2007 – 2008”, a declarat Gerard Chandran, managing director Kraft Foods Romania.

Kraft Foods, prezent pe piata din Romania prin marcile Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, a vandut pe piata locala 65 de milioane de pachete de biscuiti Belvita Start de la lansarea produsului, in aprilie 2010.

In perioada iunie – august, un milion de consumatori romani au incercat cel putin o data Belvita Start, iar o medie de 200.000 de persoane consuma biscuitii lunar, potrivit MEMRB.

Citeste continuarea articolului aici…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s