Daca lucrezi in domeniul marketingului sau esti un om de PR sau pur si simplu ai propria ta afacere sau conduci una in care ai putere asupra brandului tau pe piata, atunci ar fi nebunie curate sa nu iti petreci cateva ore, cu ocazia vacantei de Craciun , si sa nu citesti una sau mai multe carti dintre cele pe care le voi enumera mai jos.

Subiectul este: lumea se schimba chiar sub ochii nostri.

Deci, in cazul in care sunteti implicate in munca celor mai mari ganditori de marketing din lume sau a bloggerilor ….sau in cazul in care deja cititi carti in genul celor ce vor fi recomandate mai jos..atunci cu siguranta sunteti deja in urma.

Cele ce vor urma sunt o selectie a celor mai recent lansate carti de business care te pot ajuta sa iti regandesti  traiectoria curenta de marketing ( si e posibil chiar sa te ajute sa incepi noul an cu o reenergizare a obiectivelor din perspectiva marketingului).

1. microMARKETING: Get Big Results by Thinking and Acting Small;  Autor:   Greg Verdino

Continutul acestei carti reflecta faptul ca marketingul de masa nu mai este o strategie de marketing viabila si cel mai probabil nici nu va mai fi vreodata.

Micromarketingul,insa, permite brandurilor sa rezoneze cu clientii  in moduri mai noi si mult mai convingatoare, iar obinerea unor astfel de rezultate prin metodele traditionale nu mai este posibila.

2. REAL-TIME MARKETING & PR: How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products that Grow Your Business Now;  Autor:  David Meerman Scott

Au apus vremurile in care puteai sa-ti planifici planul de marketing si strategiile de comunicare cu mult timp in avans si sa  le aplici conform calendarului stabilit.

“Social media sunt instrumentele…timpul real este o stare de spirit.” Scott sustine ca lumea de astazi actioneaza in timp real si daca nu esti angrenat in asta, atunci, prezenta ta pe piata este irelevanta.

3.       WHAT’S MINE IS YOURS: The Rise of Collaborative Consumption–  Autori:  de Rachel Botsman & Roo Rogers

4.       BRAINS ON FIRE: Igniting Powerful, Sustainable, Word of Mouth Movements – Autori:  Robbin Phillips, Greg Cordell, Geno Church,si Spike Jones

5. CONTENT RULES: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars That Engage Customers and Ignite Your Business- Autor:  CC Chapman and Ann Handley

6. UNMARKETING: Stop Marketing, Start Engaging  – de Scott Stratten

7. ENGAGE: The Complete Guide for Brands and Businesses to Build, Cultivate, and Measure Success in the New Web – Autor:  Brian Soli

8. MARKETING LESSONS FROM THE GRATEFUL DEAD: What Every Business Can Learn from the Most Iconic Band in History – Autor:   David Meerman Scott

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s