Lucruri pe care trebuie sa le faci pentru a-ti marketa cu succes afacerea (partea a II-a)

Posted: 22 Decembrie 2010 in Marketing
Etichete:, ,

Nr.3.  Gaseste o metoda sa iti diferentiezi afacerea de cea a competitorilor tai

  • Care este beneficiul suprem pe care il poti oferi prin produsele tale si care este diferit de cel al competitorilor tai?
  • De ex. „Viitorul suna bine” „Romania, the land of choice” – nu au avut succes pt ca nu s-au si diferentiat prin ce au promis , un alt exemplu vine din SUA Dominos Pizza-“ fresh hot pizza in 30 minutes or less” ( pizza proaspata si fierbinte in 30 de minute sau mai putin)- a si fost motivul pentru succesul afacerii
  • De ce ar trebui oamenii sa cumpere de la voi si nu de la competitorii vostri?

Nr.4.  Concentrati-va marketingul client si nu pe propria afacere

  • Cea mai mare parte a comunicarii de marketing ar trebui sa se concentreze pe avantajele pe care clientii targhetati vor beneficia din utilizarea produsului sau a serviciului
  • Clientii vor sa stie “lor ce le iese”. Care vor fi beneficiile daca vor utiliza produsele/serviciile? – la aceasta intrebare trebuie neaparat sa se raspunda in mesajele de marketing lansate pe piata.
  • Educatia voastra, abilitatiile tehnice, de cand sunteti in afacere, premiile obtinute; nu ar  trebui sa se regaseasca in mesajul principal de marketing
  • Trebuie sa vorbiti despre problemele pe care cei targhetati le au  si sa aratati in ce mod produsele/serviciile voastre ii pot ajuta sa le rezolve

cititi in continuare si maine dimineata …😉

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s