KLM Royal Dutch Airlines & social networking-ul?

Posted: 25 Ianuarie 2011 in Marketing
Etichete:, , , ,

KLM SURPRISE

Strategie:

KLM – o companie de transport aerian s-a gandit sa foloseasca social media  (Twitter) pentru a-si face pasagerii mai fericiti in timp ce asteapta la imbarcare.  Scopul a fost sa-i faca pe acestia sa se simta cu adevarat speciali oferindu-le mici atentii personalizate pentru fiecare pasager in functie de pasiunile sau locurile pe care acestia urmau sa le viziteze.

Cum au aflat aceste informatii?

Foarte simplu! Au vizitat profilele de Facebook pentru a le descoperi pasiunile sau s-au ghidat dupa post-urile acestora de pe Twitter.

Apoi au urmat niste pasi simpli, si anume, gasirea pasagerului si inmanarea cadoului.

Rezultate:

Au demonstrat ca intr-adevar o companie aeriana poate folosi social media pentru a surprinde si a face o diferenta in ziua unui pasager.

In urma campaniei au generat mai mult de 1 milion de impresii numa pe Twitter neluand in calcul si  celelalte medii de socializare.

Va invit sa urmariti clipul😉

 

Comentarii
  1. Nickmann spune:

    Investitii mici pe termen scurt, cu profituri mari pe, prbabil, termen lung. Foarte fain gandit.

    • Practic isi construiesc imaginea de companie aproape de clientii ei. M-am uitat peste o lista de preturi si au cam aceleasi preturi ca si TAROM. Acum intrebare e, stiind ce strategii au KLM si TAROM pe care le-ai alege pt o cursa? Va invinge nationalismul sau sentimentul de fericire ca esti important si tratat ca atare?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s