Explorează România cu Holario.ro!

Posted: 29 August 2012 in Marketing
Etichete:, , ,

Ce este Holario? exceptand, exprimarea spontana, poate traditionala, acele sentimente de bucurie copilareasca pe care le simti, fie in miez de vara, fie in plina iarna atunci cand te bucuri de maretia muntelui si a zapezii, sau de natura in cel mai natural mod posibil, Holario, este un portal. Un portal de rezervari online destinat pensiunilor.Ei ne indeamna sa „indrăznim să mergem mai departe și să exploram cea mai mare arie de destinații și pensiuni cu cel mai complex portal de rezervări pensiuni din România”, dar mai presus de rezervari, pe care le pot face in ultima perioada pe tot mai multe portaluri de turism de acest tip, am descoperit altceva la ei!:) Curiosi ce?

Cel mai mult imi place

aplicatia web, care imi ofera posibilitatea de a-mi planifica o excursie, sau pur si simplu un weekend in locuri in care nu am mai fost din Romania. Pe Holario.ro imi pot vedea traseul pe harta, pot gasi obiective turistice, restaurante, manastiri, lacuri, intr-un cuvant, atractiile zonei, precum si o informare completa si corecta.

Spre exemplu, vreau sa merg in Maramures, imi pot selecta zona care ma intereseaza si vad obiectivele turistice, manastiri, pensiuni etc. pe care le pot adauga la excursia mea, iar ulterior imi pot vedea traseul, distanta, cost combustibil, itinerariu, imi pot face rezervarea direct, online, fara sa mai sun la pensiune pentru confirmare si in final o pot  printa sau mi-o pot trimite pe email pentru a o putea consulta ulterior. Dragut,nu? Mie, personal, mi s-a parut foarte interesanta aceasta optiune si chiar o recomand.

Lasă un răspuns

